motor vriendelijk hotel of pension sauerland

  • T.D.S.

    Hallo,

    Wij zijn op zoek naar een gezellig motor hotel in het sauerland of de eifel, wat ook nog een beetje betaalbaar is.

  • Mike

    Kijk eens bij het “Parkhotel” in Winterberg… Komen altijd vele motorrijders…

  • j.m..matthijsse

    Mike: In Olsberg ortsteil Bigge is een te betalen?? hotel, ik geloof dat het Biggesee heet, Kijk op olsberg sauerland.de Ben er nog ergens een tegengekomen als die me te binnen schiet zal ik hem op het prikbord zetten.

    hanneke

  • J.Weel

    Kijk eens op http://www.gasthof-henneke.de/

    Gezellig familiehotel in Gellingausen ca. 15km van Winterberg verwijderd.

    Je kunt je natuurlijk ook aanmelden bij www.2wheels2travel.com

  • anja krikhaar

    We verhuren in Sauerland een prima pension waar motorrijders zeer welkom zijn en waar ook een plek is voor de motor.

    Krikhaar Vakanties voor verhuur van 2 tot max. 25 persoons vakantiehuizen en pensions in Sauerland en de Eifel.

    voor info: www.krikhaarvakanties.nl. 0546-576632.T.D.S. schreef:

    >

    > Hallo,

    > Wij zijn op zoek naar een gezellig motor hotel in het

    > sauerland of de eifel, wat ook nog een beetje betaalbaar is.

  • Hotel der Hollander

    Wij zijn een motorvriendelijk Nederlands familiehotel midden in het HochSauerland.

    Fijne kamers, een goed restaurant en een hele gezellige bar.

    Kijk voor meer info www.derhollander.nl

  • theo v d moosdijk

    een goed pension kan ik je aanbevelen waar wij ook weer heen gaan is http://www.zum-birkenhof.de slaapkamers met zitje en goed eten menssen van andere hotels in dorp komen er zelfs ook eten half pension kan je van de kaart eten bestellen prijs zal 39 euro zijn noem mijn naam en misschien maakt ze een speciaal prijsje omdat wij daar vaker komen

    ligd aan doorgaande weg rustig gelegen met groot terras en garage voor motoren slaapkamers met tv en zitje en balkon een familie gashof en voor motorrijders welkom

  • Hotel Astenstubchen

    Hallo motorsportvrienden,

    Vandaag pas las ik uw vraag over een betaalbaar motorhotel in het Sauerland, ik kan u ons Hotel Astenstubchen aanbevelen. Wij hebben plaats om uw motoren overdekt en afgesloten te parkeren en zijn zeer betaalbaar.

    www.astenstubchen.de Voor groepen gelden speciale tarieven. Met vriendelijke groeten Karin Teelken en Tom Jansen

  • Landgasthof Grevenstein

    Hallo,

    Neem een een kijkje op onze website www.landgasthofgrevenstein.de

    Met Vr Gr Ron

  • Maarten

    Of kijk eens op www.de-mander.de

    Kamerprijzen al vanaf 25,00 Euro p.p.p.n. op basis van logies/ontbijt.

    Gezellig restaurant,bar,poolbiljart,darts en een gezellige Bar “WunderBar”

    Misschien tot ziens?