Appartement in Willingen-Eimelrod

  • Edith Preising

    Appartement voor 2 tot 4 personen, rustig gelegen midden in een prachtig natuurgebied met o.a. reeen, wilde zwijnen en vossen.

    Het appartement heeft een eigen ingang en parkeerplaats, een luxe keuken, badkamer met douche en wc, slaapkamer voor 2 personen en een ruime woonkamer met een zithoek en sat-tv en een slaapgedeelte voor nog eens 2 personen.

    In de tuin staan verschillende speeltoestellen voor de kinderen en er is een terras met grill.

    Eimelrod is een klein dorpje gelegen in een dal vlak bij Willingen, Winterberg en de Diemelsee ( watersport). Er zijn hier verschillende restaurants en er is een bakkerij voor de verse broodjes.

    In de omgeving liggen o.a.; een schaatsbaan, rodelbaan, avonturenpark, wildpark,een binnenbad met 3 grote glijbanen, sauna, wirlpool en een kinderlandschap, en in de winter natuurlijk skieen, langlaufen en sleetje rijden.

    De kosten voor de woning zijn € 30,- voor 2 personen vanaf een week, voor iedere persoon meer € 5,-, dit is incl. beddengoed, handdoeken en eindreiniging.

    Tel. 0049-5632-922889

  • alex snippe

    hallo

    wilt u mij ook een volder toe sturen samen met een prijs lijst.

    mijn gezin bestaat uit 2 volwassenen en 1 kind en mischien gaat er nog een kind mee op vakantie. de kinderen zijn 12 jaar oud.

    voor de periode 19-07-2008 tot 28-07-2008.

    of eventueel een week eerder of een week later

    lat het zsm even weten wat er mogelijk is, svp in deze periode!!

    mvg, alex snippe

    mijn adres is ,

    a snippe

    zetveld 24

    78 48 cz schoonoord.(holland)

  • Edith Preising

    Geachte heer Snippe,

    in de maand juli en augustus 2008 zijn er nog genoeg mogelijkheden om de vakantiewoning te huren.

    De prijs voor de woning is voor 3 personen € 40,- per overnachting en voor 4 personen € 45,-, dit is incl. beddengoed, handdoeken en eindreiniging.

    De extra kosten die er bij komen is de touristenbelasting voor de gemeente Willingen, dit is € 0,50 per dag voor personen vanaf 15 jaar.

    Ik stuur u de folder z.s.m. toe en informatie over de omgeving.

    Met vriendelijke groeten,

    Edith Preising.

  • a snippe

    hallo

    bedankt voor uw antwoord.

    ik heb nog een vraag,

    het huisje, staat deze op een camping ?

    zo niet hoe is dan de omgeving!

  • Edith Preising

    Hallo meneer Snippe,

    de woning ligt midden in een dorpje vlak bij Willingen en midden in de bergen en bossen.

    Hier in de omgeving is veel te beleven o.a. de Diemelsee met een strand, stuwdam en watersportmogelijkheden, een wildpark, avonturenpark, rodelbaan, kartbaan, “Lagunenbad” in Willingen met 3 grote glijbanen ( binnenbad), schaatsbaan etc.

    Heeft u nog vragen, dan kunt u ons ook bereiken onder telefoonnummer 0049-5632-922889.

    Met vriendelijke groeten,

    Edith Preising.

  • T. Houwen

    Geehrte Frau Preising,

    Wir haben Ihre Ferienwohnung im Internet gesehen, und fragen uns ob Sie

    noch vom 13. Oktober bis zum 20. Oktober diese Ferienwohnung zu verfügung haben.

    Villeicht ist es möglich Information zu schicken über die Ferienwohnung und der Umgebung.

    Wir sind zwei Erwachsene.

    Mit freundlichen Grüssen,

    T. Houwen

  • Edith Preising

    Geachte T. Houwen,

    onze vakantiewoning is van 11 t/m 18 oktober al verhuurd.

    De rest van oktober is de woning nog beschikbaar.

    Als u wilt kan ik u informatie opsturen van de woning en de omgeving.

    Wij beschikken over vele foto´s die onze gasten van de omgeving hebben gemaakt, die kan ik als u interesse heeft, alleen per E-mail versturen.

    Met vriendelijke groeten,

    Edith Preising

  • henk roumen

    hallo,

    had graag nadere inlichtingen over de woning en de omgeving van het huisje(appartement).

    graag ook wat foto's van woning en omgeving.

    mvg henk roumen.

  • Edith Preising

    Hieronder volgt een beschrijving van het appartement en de omgeving,

    foto´s kan ik bij dit bericht niet sturen, misschien kunt u onze website bekijken op

    www.Willingen-Eimelrod.de/preising/index.htm

    Appartement in Willingen-Eimelrod voor 2 tot 4 personen rustig gelegen midden in de bergen en bossen van Sauerland in een prachtig wandelgebied en vlak bij Winterberg, de Diemelsee ( watersport) en Bad Arolsen . Het appartement heeft een eigen ingang en parkeerplaats ,een luxe keuken met o.a. een eethoek, fornuis met bakoven, magnetron, koelkast, een koffiezetapparaat en een afwasmachine, een badkamer met douche en wc, een slaapkamer voor 2 personen en een zeer ruime woonkamer 30 m2 met een zithoek met sat. tv en een slaapgedeelte voor nog eens 2 personen en een prachtig uitzicht. Er is ook een kinderbedje en kinderstoel aanwezig. De tuin heeft een terras met grill en speeltoestellen en een zandbak voor de kinderen. Eimelrod is een klein dorpje gelegen in een dal vlak bij Willingen en zeer bekend om z´n gastvrijheid. Vanaf Eimelrod lopen verschillende wandelroute´s door het mooie natuurgebied met o.a. reen, wilde zwijnen en vossen en elk jaargetijde heeft zijn kleurenpracht. In de omgeving zijn o.a.; verschillende meren met stuwdammen en stranden, vele skiliften waarvan 1 de modernste van heel Duitsland en afdalingsmogelijkheden, een rodelbaan, avonturenpark, wildpark en een groot binnenbad met Sauna, 3 grote glijbanen en een kinderlandschap en ook vele uitgaansmogelijkheden. Er is hier een bakkerij ( tevens supermarkt) en verschillende restaurants, waar je voor een “ zacht prijsje” heerlijk kunt eten. De prijs voor het appartement is € 30,- per dag voor 2 personen vanaf een week, voor iedere persoon meer € 5,-, dit is incl. beddengoed, handdoeken en eindschoonmaak. GEEN PRIJSVERHOGING IN DE VAKANTIEPERIODE! Bel ons op voor nog meer informatie; 0049-5632-922889