Prive huisje in natuur: tips?

  • Maaike

    Beste Sauerlandliefhebbers,

    Mijn man, hond en ik willen in oktober weer naar het Sauerland voor een week. Zijn er mensen die goede tips hebben voor een romantisch en comfortabel prive huisje in de mooie natuur vh sauerland? Liefst met open haard en binnen 10 km wel wat leuke restaurantjes.

    Vriendelijke groeten,

    Maaike

  • Robert-Jan

    Hoi Maaike,

    Bij ons restaurant is een Europa Feriendorf midden in de natuur nog geen 250km vanaf Arnehm dus redelijk te doen per auto.

    De bungalowtjes zijn ieder weer op zijn manier ingericht.

    Omdat wij in een Natuurgebied zitten waar het heerlijk wandelen en fietsen is mag er geen open vuur zijn of openhaard.

    Dat kan ik jouw niet geven.

    Wel onze gastvrijheid en gezellige restaurant, waar als jij dat wilt heerlijk romantich kunt dineren of gewoon lekker gezellig aan de baar wat drinken.

    Mocht jij intresse hebben laat het mij weten kan ik jouw wat huisjes voorleggen waar ik de eigenaren van ken,

    zodat jullie daar dan eventueel contact mee kunnen opnemen.

    Niks moe,t maar zag jouw vraag en dacht ach misschien is hier wel wat voor jullie zo in het naseizoen.

    De herfst is hier ongelooflijk mooi met al zijn kleuren en weer type( Landklimaat)

    Grotjes R-J van Gaststätte Der Vagenbond Feriendorf 67 Husen-Lichtenau

  • Saskia

    Hallo,

    Wij verhuren ons vakantie-appartement in Winterberg, gelegen direct aan de rand van bossen en bergen.

    Helaas geen open haard aanwezig, maar wel een gezellig en vriendelijk appartement.

    Kijk voor meer informatie op www.appartementvictoria.nl

    En bij vragen mail gerust, beantwoord ze graag. Hartelijke groet !!

  • Wietse

    Beste Maaike,

    Sinds dit jaar verhuren we ons vakantiehuis in Bestwig Sauerland. Het huis is zeer rustig gelegen aan de rand van het bos. Achter het vakantiehuis bevinden zich enkele wandelroutes. Het huis heeft een houtkachel, een openhaard en een eigen sauna en vanuit de woonkamer heeft u een adembenemend uitzicht over het dal.

    Jullie hond is ook welkom (we hebben zelf ook 2 honden). Een deel van de tuin hebben we omheind, wat natuurlijk fijn is voor de hond.

    Mocht je meer vragen hebben, dan hoor ik het graag

    http://www.vakantiehuissauerland.de