gezocht

  • Rene Hoeflaak

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een vakantieverblijf voor 4 personen (2 volwassenen en 2 kinderen) in hochsauerland, liefst omgeving Willingen of Winterberg. We zijn voornemens van 28 december tot 2 januari daar op vakantie te gaan, maar tot op heden heb ik niet veel succes bij het vinden van een vakantieverblijf. Wie kan ons helpen?, liefst wel een beetje redelijke prijs uiteraard.

    groeten R. Hoeflaak

  • Vakantiehuisje Winterberg

    Beste heer Hoeflaak,

    Heeft u in die periode een appartement gevonden? Hopelijk is Winterberg goed bevallen.

    Mocht u nog eens terug willen komen, overweeg een verblijf in Vakantiehuisjewinterberg.nl !

    We hebben altijd speciale aanbieding, zoals nu in mei 25% korting! Ook voor de winter kunt u weer boeken.

    U kunt ons altijd persoonlijk bereiken via info@vakantiehuisjewinterberg.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Pauli & Co

    Vakantiehuisjewinterberg.nl

  • peter

    Hallo Fam. Hoeflaak,

    Mochten jullie weer naar Winterberg willen met de jaarwisseling dan wil ik jullie adviseren om heel vroeg te boeken omdat in deze periode bijna alles is bezet.

    Maar ook een zomervakantie in Winterberg is erg leuk, er is zoveel te beleven in en om Winterberg met z'n grootste Bikepark van europa, fietsen hoef je niet mee te nemen die verhuren ze hier tegenover onze appartementen, verder binnen loop afstand van 5 minuten van onze appartementen vind u de Sommer Rodelbaan, Erlebnisbrücke, Kletterwald, Wandelroutes, Band glijbaan, en nog veel meer. Ook een nieuw heropend restaurant An der Kappe met Nederlandse eigenaar waar je voor weinig geld heerlijk kunt eten en drinken of een lekker ijsje eten vriendelijke bediening, ligt tegenover onze appartementen.

    Mocht u meer informatie willen dan kunt u ons altijd mailen info@an-der-kappe.de of op onze website kijken www.an-der-kappe.de of www.appartementvictoria.nl bellen mag natuurlijk ook wij staan u graag te woord 004929818995471 of 0031629591194

    Met vriendelijke groet,

    Saskia