appartement kopen

• Janny

Wie kan ons een beetje op weg helpen

wij zijn op zoek naar een appartement

in winterberg, weet iemand een mooi plaatsje voor ons.

bij voorbaat dank.Janny

• fred lans

Janny

Ik woon in het sauerland en weet mogelijk iemand die mij gezegd heeftzijn app te verkopen. Zal ik eens informeren?

• Janny

Dat mag wel ,we zijn al een klein beetje op de hoogte

[nog niet veel} maar onze keus gaat uit naar een appartement met

in ieder geval 2 slaapkamers

en niet met erfpacht, dus alle informatie is welkom.fred lans schreef:

>

> Janny

>

> Ik woon in het sauerland en weet mogelijk iemand die mij

> gezegd heeftzijn app te verkopen. Zal ik eens informeren?

• fred lans

janny.

Ik heb kontakt opgenomen met de betreffende persoon. Het app. ligt vlakbij de pistes en is goed onderhouden en voldoet aan je eisen. Indien je belangstelling hebt mail me dan even

vr groet

fred lans

• Jaap

Veel rust in Bungalowpark Orketal in Medebach, regelmatig appartementen te koop, zeer betaalbaar. Veel rust, wintersportmopgelijkheden enigszins beperkt.

Evt. verhuur kan voor je geregeld worden door de VVV in Medebach, zodat je daar geen omkijken naar hebt. Heb daar zelf via de Volksbank in Medebach vorig jaar een appartement gekocht, notariële afhandeling in Duitsland iets anders dan bij ons, duurt echt lang (nu duurt wachten altijd lang…)

Succes!

• hanneke matthijsse

Beste lezers; twee jaar geleden heb ik een appartement gekocht in Willingen OT Usseln.

De hele transactie was binnen 4 weken voor elkaar. Ben zelf naar een duitse notaris gestapt en die heeft mij verteld wat te doen om het app. op mijn naam te krijgen.

Zelf bemiddel ik nu in onroerend goed in Willingen en omgeving. Dit doe ik samen met een makelaar ter plaatse. De samenwerking is goed.

De Duitse bevolking is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Let wel! in Dtsl. betaald de koper de makelaarscourtage! Hierover is wel te onderhandelen.

Hiervoor heb ik een huis in Frankrijk gehad en ik kan je wel vertellen dat dat -ook vanwege de ambtelijke taal- heel wat meer ervaring vereist. Een notaris is in Frankrijk een persoon “de quelque importance” dat is dus te merken.

Een tweede woning in het 4 seizoenen-vakantiegebied Sauerland is een aanrader ook al omdat je er makkelijk voor een weekend naar toe kunt gaan.

hanneke

• corrij rijvers

Hallo

Bij toeval op dit prikbord terecht gekomen.

Misschien kun jij wat informatie verstrekken over de mogelijkheden, om in het sauerland een pension of vakantieappartementen te beginnen.Misschien weet jij

waar de meeste vraag naar is.

met vriendelijke groeten corrij rijvers.

• Jepke

Ha Fred,

Bij welke pistes ligt het app. in de buurt en hoe groot is het?

Jepke

• hanneke matthijsse

Hallo Jaap, Maak je bekend aan mij! Ik heb enige vragen van klanten.

groet hanneke matthijsse

• Aarts Vastgoed Makelaars

wij hebben een mooi en keurig onderhouden 3 kamer appartement te koop direct aan de skilift van een Nederlands ouder echtpaar !!

zie www.aartsvastgoed.nl en klik op vakantiewoningen dan vindt u hier een appartement in Willingen - Saueland

Vraagrprijs gemeubileerd en gestoffeerd 135.000,- euro incl parkeerplaats.

info telefoon 040-2135656