Voor de 1e keer naar Sauerland

• Mark

Hoi,

Mijn vriendin en ik willen komende zomer voor de 1e keer vakantie in Sauerland vieren. Maar nou bestaat Sauerland uit heel veel plaatsjes van Altena tot aan Winterberg.

Maakt het nog verschil in welk plaatsje je zit ?

Ik hoor het graag en alvast bedankt !

Groeten,

Mark

• jan

Hoi Mark.

Zelf ben ik 2 maal in winterberg geweest,het is een heel mooie omgeving je kunt hiervandaan alle kanten op.

Het is overal erg mooi,maar omdat je in die omgeving vrij hoog zit is het er in de zomer ook veel koeler.

We zijn die 2 x dat we daar waren in hotel de brabander geweest,en dat is zeker een aanrader het hotel heeft een nederlandse eigenaar en die doet er alles aan

om het verblijf zo leuk mogelijk te maken.

gr jan.

• j.m..matthijsse

Mark, natuurlijk is er verschil.

Wat zoek je? uitgaan,shoppen, wandelen?

Ik wil je wel helpen bij je zoektocht.

hanneke matthijsse

• marieke

Hoi,

wij hopen nog in de week van koninginnedag een bezoekje te brengen. Er is nog wel wat vrij her en der. Maar ik wil wel graag weten waar we het beste kunnen stationeren!! We zijn nl. met 1 jong stel (26), 1 ouder stel (50) en eentje van 12 jaar. Nogal divers dus. We hadden onze zinnen op Center Parcs gezet, maar dat is vol.

Wij willen graag wandelen (natuur/berg), lekker terrasje pikken, mensen kijken, actiever bijv. fietsen/ zwemmen alla center parcs en gezellig samen kunnen zijn bij simpel maar leuk eettentje (niet sjiek en duur).

Wat is het leukste volgens jou?

Super bedankt

• Laurens Vellen

Hallo Marieke,

Kijk volgende keer eens op www.winterberg.de . Daar vind je alle vakantiemogelijkheden in de omgeving.

Wil je graag een 5-sterren vakantie-appartement voor een redelijke prijs, kijk dan eens op www.winterberg-linde.de. Maar ook als wij volgeboekt zijn, kunnen we je hier in de omgeving meestal wel helpen iets te vinden.

Groeten uit Winterberg,

Laurens