Kom nu skieen in Winterberg! Volop sneeuw!

• Martin

Vandaag kan het licht sneeuwen bij temperaturen op de toppen rond het vriespunt, komende nacht gaat het veel harder sneeuwen en kan er een aardig pak bijvallen, zo´n 20 centimeter wordt er verwacht tot morgenochtend. Morgen sneeuwt het ´s ochtends nog van tijd tot tijd en wordt het rond -3 graden. In de middag is het droog, maar donderdag is er opnieuw een koude dag (-4) met alweer een aardig pakje sneeuw.

Vrijdag stroomt er iets zachtere lucht binnen, de sneeuwvalgrens stijgt naar 700 tot 800 meter, op de toppen kan er aardig wat vallen, in de dalen wordt het bij regen iets minder. Zaterdag valt er nauwelijks neerslag en is het met -1 tot +2 graden even aan de zachte kant, maar zondag daalt de temperatuur en daarmee de sneeuwvalgrens weer. Voorlopig blijven de skimogelijkheden behouden, vooral op de hoger gelegen pistes en de noordhellingen.

Boek dus snel! Gunstige prijzen en ski- en snowboardlessen boeken via www.sauerland-action.de

Overnachtingen vanaf 34,50 Euro per persoon/nacht inclusief ontbijt!

• Josiene

Las uw bericht, kunt u ons misschien helpen met een verblijf van 29 december - 2 januari 2009?

Heb al zo veel geprobeerd.

Reuze bedankt!

Josiene de Vreugd-Eggens

• Martin

Beste Josine,

Mail ons even op info@sauerland-action.de

Voor de genoemde periode hebben we nog voldoende (betaalbare)mogelijkheden!

• Harry van den Berg (Skischool

Beste Martin / Sauerland Action:

Ik kan mij niet herinneren dat ik toestemming heb gegeven voor het gebruik van mijn weerbericht, laat staan zonder bronvermelding: www.skiplezier.nl / Skischool Der Brabander Winterberg. Gelieve voortaan hier toestemming voor te vragen, dan hoef ik niet vervelend te doen over auteursrechten die hier op rusten. Het maken van zo´n weerbericht kost ruim een uur per dag (€ 80,00), de studie om het te kunnen maken heeft vele duizenden euro´s gekost en is uitsluitend bedoeld voor gebruik voor Vakantiehotel en Skischool Der Brabander Winterberg. Mét bronvermelding mag het overgenomen worden NA toestemming (zoals bijv. op www.sauercams.tk)

met vriendelijke groet,

Harry van den Berg

Skischool Der Brabander Winterberg

info@skiplezier.nl

www.skiplezier.nl

• Martin

Uiteraard zullen wij voortaan een bronvermelding plaatsen….