lekker eten in winterberg e.o. WAAR?

  • martijn

    Waar kan ik samen met mijn vriendin leuk en lekker eten in Winterberg? Op zoek naar iets waar je wat beters krijgt dan vlees met friet, maar waar je niet in speciaal ‘avondtenue’ naar toe hoeft…

  • Daniel

    Hallo Martijn!

    Een aanrader is restaurant Pascha's, een van de beste restaurants in Winterberg en toch betaalbaar. Het restaurant bevindt zich in Hotel Astenblick tegenover de bekende Ierse Pub “Blackwater” en staat bekend vanwege de zeer goede keuken met lokale producten en culinaire hoogstandjes.

    Kijk eens op www.astenblick.de

    Reserveren gewenst: +49 (0) 2981 9223-0

  • winterbergvakantie

    Hallo Martijn,

    http://www.colosseum-winterberg.de dit is de beste Pizzeria van Winterberg.

    In het weekend even reserveren anders is er echt geen plek..

    http://www.blackwater-irishpub.de als je toch nog een keer vlees met eigengemaakte frites wil eten. Helemaal lekker.

    Winterbergvakantie

  • Ria

    huilen-met-de-pet-op daar in Winterberg. Ga in ieder geval (ook) niet bij de bobbaan. Wij nemen onze schnitzels uit Nederland mee.

  • Lotte

    hij vroeg waar je wel lekker kon eten!!!!

    Die Kupferpanne is wel ok. en in hotel Astenblick.

    veel plezier

  • peter

    Nu veel mensen weer aan het zoeken zijn voor de zomervakantie.

    Willen wij even aangeven dat Winterberg niet alleen leuk en mooi is in de Winter maar ook zeer zeker in het voor en zomer seizoen.

    Er is zoveel te beleven in en om Winterberg, met z'n grootste bike park van europa en zijn vele wandelroutes.

    En lekker eten en drinken of genieten van een ijsje kan dan natuurlijk het best dicht in de buurt van alle leuke faciliteiten bij Restaurant-Café An der Kappe tegenover camping Winterberg gelegen aan het Bike park, vlakbij kletterwald(parcours in de toppen van de bomen), de sommer rodelbaan, erlebnisbrücke, wandelroute Roodhaarstieg en nog veel meer. Lekker eten voor een gunstige prijs ook voor kinderen en grotere groepen, Nederlandse eigenaar en vriendelijke bediening.

    Ik zou zeggen tot ziens in Winterberg bij Restaurant-Café An der Kappe Kapperundweg 4 59955 Winterberg

  • peter

    Nu veel mensen weer aan het zoeken zijn voor de zomervakantie.

    Willen wij even aangeven dat Winterberg niet alleen leuk en mooi is in de Winter maar ook zeer zeker in het voor en zomer seizoen.

    Er is zoveel te beleven in en om Winterberg, met z'n grootste bike park van europa en zijn vele wandelroutes.

    En lekker eten en drinken of genieten van een ijsje kan dan natuurlijk het best dicht in de buurt van alle leuke faciliteiten bij Restaurant-Café An der Kappe tegenover camping Winterberg gelegen aan het Bike park, vlakbij kletterwald(parcours in de toppen van de bomen), de sommer rodelbaan, erlebnisbrücke, wandelroute Roodhaarstieg en nog veel meer. Lekker eten voor een gunstige prijs ook voor kinderen en grotere groepen, Nederlandse eigenaar en vriendelijke bediening.

    Ik zou zeggen tot ziens in Winterberg bij Restaurant-Café An der Kappe Kapperundweg 4 59955 Winterberg