Prijspeil restaurants Medebach

• miek

Wij hebben in maart een weekje Centerparcs Hochsauerland geboekt.

Via vakantievergelijkingssites zag ik dat het eten op Centerparcs van een niet zo'n beste kwaliteit is en relatief prijzig zou zijn.

Nu vroeg ik me af of iemand weet wat het prijspeil en menukeuze van de restaurants in Medebach is? Ik heb via de sites van Zoover en Vakantiereiswijzer wel wat namen van restaurants gevonden, maar kan hiervan geen website vinden via google.

Ben er benieuwd wat je ongeveer gemiddeld kwijt bent voor een menu voor 2 volwassenen en 2 peuters.

• Daniel

De restaurants in Medebach zijn op 1 hand te tellen, er zit een goede pizzeria met normale (prijsniveau nederland) prijzen. Verder een paar (hotel-) restaurants met over het algemeen een duitse keuken..

Verwacht in Medebach geen ruime keuze uit restaurantjes of bistrootjes, die zijn er eenvoudig niet. Het centrum bestaat uit 1 lange straat en ook hier is het niet echt druk…

Het eten in het park zelf kan ik niet slecht noemen, ik heb er zelf vaker gegeten en de kwaliteit is goed c.q. normaal…

• miek

Daniel, dank voor je snelle reactie!

Kun je misschien een indicatie geven van het prijspeil en het menu van de Duitse keuken.

Ik weet dat CP voor bijv. het buffetrestaurant 23 euro pp vraagt excl. drank. Gezien mijn ervaringen (welliswaar niet op dit park) met het buffetrestaurant vindt ik de prijs-kwaliteit verhouding niet goed.

Ik zoek een restaurantje waar ik ook met mijn 2 kinderen (bijna 3 en net 1) kan gaan eten. Dus een goede en toegankelijke keuken/eetgelegenheid.

Liever niet alleen frietjes en snacks voor de kids, maar exclusief hoeft ook niet.

Heb jij (of anderen) een suggestie naar welk restaurant we het beste kunnen gaan?

Alvast bedankt!!!

• Daniel

Als jullie van Pizza en Pasta houden is de Italiaan in het centrum goed en prijsgunstig. Prijzen van de duitse (hotel-) restaurants ken ik niet zo uit mijn hoofd.

TIP: even doorrijden naar Winterberg, is gezellig en daar vind je een paar leuke restaurants, in elk geval meer keus als in Medebach..

• winterbergvakantie

Ik zou ook door rijden naar Winterberg.

Hier heb je leuke restaurantjes voor vriendelijke prijzen.

Bijvoorbeel pizeria Coloseum daar eet je met 4 personen heel uitgebreid voor heel weinig of Taglich daar eet je heel veel voor weinig.

Wel even resereveren……

Winterbergvakantie.nl

• miek

Dank voor de tips.

Weet iemand of er willicht van deze gelegenheden ook websites bestaan, zodat ik alvast kan kijken hoe eea er uit ziet, of wat het menu is?

• Daniel

www.blackwater-irishpub.de (gezellige Ierse pub met betaalbare menu's, steaks (de beste van Winterberg!, spare-ribs, Burgers… maar ook echte Fisch and Chips! )

http://www.uppu.de/ (Leuke Bistro, met lekkere gerechten, soepjes en de bekende stokbroodjes! Prima eten voor weinig geld!)

http://www.colosseum-winterberg.de/ (Pizzeria, de beste van WInterberg)

Succes :-)

• Gerard

Café Pöllmann

Café, Konditorei, Bistro & Restaurant

Niederstr. 9

Telefon: 02982/ 8540

Ruhetag: Montag

Di-Sa 9.00-22.00 Uhr

So 10.00-22.00 Uhr

In dit restaurant hebben wij regelmatig met 6 tot 10 personen gegeten en is de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed te noemen.

Succes bij een eventueel bezoek en eet u net zo smakelijk als wij hebben gedaan.