vakantie sauerland

• raymond

hallo

wij zijn op zoek naar een vakantiewoning voor de periode van 3 tot en met 16 augustus

moet betaalbaar zijn en gezellig we hebben 2 kinderen van 15 en 7 wie weet er iets

ik hoor het graag

• Sauerland Verhuur

Goedemiddag,

misschien kunt u eens een kijkje nemen op onze website: www.sauerlandverhuur.nl. Wij hebben in deze periode nog wel een aantal huizen/appartementen die vrij zijn.

Met vriendelijke groet,

Karin Schrijvers

Sauerland Verhuur

raymond schreef:

>

> hallo

> wij zijn op zoek naar een vakantiewoning voor de periode van

> 3 tot en met 16 augustus

> moet betaalbaar zijn en gezellig we hebben 2 kinderen van 15

> en 7 wie weet er iets

> ik hoor het graag

• winterbergvakantie

Hallo,

Wij verhuren 2 vakantie appartementen in het centrum van winterberg.

Appartement Lisette is vrij vanaf zondag 8 augustus.

Kijk anders even op onze site www.winterbergvakantie.nl

met vriendelijke groet,

Leonie van de Velde

Winterbergvakantie..

• Annet

Hallo,

ik weet niet of u inmiddels al iets gevonden heeft maar wij verhuren vanaf begin juli '09 onze 4-6 persoons-bungalow. Op dit moment wordt deze bungalow opgeknapt en opnieuw ingericht. Voor meer informatie kunt u kijken op www.bungalow-sauerland.nl.

vriendelijke groet, Annet

• corrij

Hallo.

Als U nog niets gevonden heeft, dan hebben wij voor U nog iets beschikbaar.

Vorig jaar geheel gerenoveerde appartementen voor 2-8 pers. 15 km van Winterberg.

www.sauerland-hesborn.nl

vriendelijke groeten

Corrij.j

• R. van Briemen

Beste Raymond,

Wij verhuren ons appartement in Winterberg-Niedersfeld. U kunt een kijkje nemen op onze site www.gasthaussudhang.eu (appartement 1)

Met vriendelijke groeten,

René van Briemen

• lange 1

Periode van prachtige begane grond appartement is al wel verhuurd , maar voor alle andere vakantie liefhebbers kijk op www.sauerlandrecreatie.nl voor alle info.

Tevens op het t`Hooge Holt 6 persoons Bungelow http://hoogeholtvechtdal.come2me.nl/

Groetjes Frits

• Haus Sherrod

Beste Raymond,

Ons modern appartement met alles erop en eraan is nog the huur in de door jou aangegeven periode.

Voor foto's en nadere informatie stuur een mail naar: haus.sherrod_dudinghausen@live.nl.

Groetjes,

SHERROD