Gezocht vakantieplek

• wil

Hallo

Wij zijn op zoek naar een vakantieverblijf in de periode van 18/19juli t/m 8/9 augustus.Het mag een week zijn ook 10 dagen als het maar tussen deze datums ligt.Wij zijn met twee volwassenen en een dochter van 15 jaar ,het hoeft niet luxe te zijn.Geen hotel of een dure vakantiebungalow,dus een beetje betaalbaar.

Vrgr Wil

• Karel

Beste Wil,

Ik heb een “semi” stacaravan te huur in Züschen bij Winterberg in Sauerland.

De caravan is voorzien van een tweepersoonsbed en een stapelbed. Nagenoeg alles is aanwezig. o.a.Koelkast/tv(schotel met Ned/RTL),koffieapp, radio/cd/dvd/bestek/dekbedden/kluisje/fornuis/chemisch-toilet. De caravan is zo goed als nieuw. Met semi bedoel ik dat je er niet in kan douchen en er geen vast toilet is. Een beetje kamperen dus.

De caravan staat op een eenvoudige camping www.camping-ahretal.de.

Interesse ? Stuur dan een mail en kunnen we het over de prijs en nadere info hebben.

Is nog beschikbaar tot 28-7.

Groet, Karel

• Pension Hunaustuben

goedendag,

Naar aanleiding van je berichtje stuur ik dit bericht terug omdat wij misschien wel een leuk aanbod hebben. In Bödefeld staat het Pension Hunaustuben. Dit familie Pension heeft voor ieder wat te bieden. Uitstapjes zijn er in de gehele omgeving. Uw dochter en u slapen op een aparte kamer. De overnachtingen zijn te boeken met ontbijt of met ontbijt en avondeten. Voor meer informatie kunt u kijken op www.pension-hunaustuben.com

Met vriendelijke groeten,

S. De Rudder

• corrij

Hallo.

Misschien ben je al voorzien.Zo niet, dan hebben wij een 2-4 pers.appartement beschikbaar.

Vorig jaar geheel gerenoveerd. 15 km van Winterberg.Niet duur, en toch lux. www.sauerland-hesborn.nl

vr.gr. corrij.