Nieuw gerenoveerd appartement te huur in Winterberg,ligt direct aan de skipiste.
Gunstige prijzen, geschikt voor 5 personen en 2 kleine gasten.
Voor meer informatie en foto's stuur gerust een mail.
Hallo Jacqueline,
Bedankt voor uw reactie, sorry dat ik nu pas reageer, maar helaas komen niet altijd alle
emails door van sauerland-pagina.
Het appartement is tijdens de krokusvakantie verhuurd, het is pas weer vrij vanaf aankomst 13 maart.
Voor de midweek 13 mrt t/m 18 mrt hebben wij een speciale aanbieding lopen, hiervoor verwijs ik u graag naar onze website www.appartementvictoria.nl, waar u tevens uitgebreide informatie, foto's, beschikbaarheid ed. kunt vinden.
Mochten er nog vragen zijn dan beantwoord ik deze graag.
Graag een reactie.
Groetjes, Saskia
Hallo Nel,
Bedankt voor uw reactie, sorry voor late reactie, maar emails van sauerland-pagina komen niet altijd aan.
Uitgebreide informatie over ons appartement, foto's, beschikbaarheid ed. vind u op onze website www.appartementvictoria.nl
Antwoord op uw vraag skipiste :
Het appartement ligt tegenover het skigebied “Kappe”, dus nog geen minuut lopen.
Volgende skigebied “Skiliftkarussel Winterberg” ligt op ongeveer 400 meter loopafstand, tevens rijdt tussen de twee skigebieden een pendelbus, en die stopt bij ons om hoek ( Kappe ). Vanuit Skigebied Skiliftkarussel kun je diverse afdalingen maken, zodat je weer op andere bergen/afdalingen uitkomt.
Het appartement is bezet van 23 t/m 30 december 2011. Vroegere aankomst en vertrek 23 dec. is mogelijk, maar ook aankomst 30 december en dan bijv. vertrek 2 januari is ook mogelijk. Ik zou zeggen bekijk de site eens, lees alles rustig door, en als er vragen zijn dan beantwoord ik deze graag.
Graag een reactie op contact@appartementvictoria.nl.
Bedankt en groetjes, Saskia
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?