Gezocht appartement of pension huisdier toegestaan

• Theo

Hallo.

Willen graag met de zomervakantie naar Sauerland.

We zoeken een appartement of pension voor 2 personen en een kleine Boomer hondje,1 huisdier dus.

Graag in een omgeving waar van alle te doen is.

• Saskia

Hallo Theo,

Ik las uw berichtje op het prikbord van Sauerland-pagina.

Wij verhuren ons appartement in Winterberg-stad ( ligt niet in een van de naaste dorpjes, maar winterberg zelf ).

Is geschikt voor 4/5 personen.

Wij hebben ons appartement net gerenoveerd ( dec. 2010 ) en verhuren het hele jaar door.

Het appartement ligt tegenover de Erlebnis-berg, waar veel te doen is, zoals de naam al zegt.

Bijvoorbeeld: zomerrodelbaan, minigolf, begin van vele wandel-fietsroutes, kletterwald en nog veel meer.

Op onze website staat alle uitgebreide informatie over ons appartement en ook over winterberg, tevens ook foto's, beschikbaarheid ed.

Het adres is www.appartementvictoria.nl

Ik zou zeggen neem een kijkje, lees het rustig door, misschien is dit wel wat u zoekt.

Op de site staat vermeld geen huisdieren (en daar bedoelen wij geen katten en grote honden, zoals bv. herdershond ), maar

aangezien uw hondje een boomer is, is hij/zij welkom.

Graag zie ik een reactie van u tegemoet.

Groetjes, Saskia

• Silbach

kijkt u eens op www.silbach.nl. In de zomerperiode is er nog een appartement beschikbaar.

• corrij

Hallo

Beetje late reactie, als U nog niet voorzien bent, hebben wij nog een appartement beschikbaar.

Als U nu boekt, krijgt U 10% korting op de huurprijs.Kijkt U eens op www.sauerland-hesborn.nl.voor meer informatie en reacties van onze gasten.

Wij begroeten U graag in de Bollerberg.

Vriendelijke groeten

Corrij van de Bollerberg.