Te koop 3-kamer appartement in Winterberg

  • saskia10

    Wij verkopen onze vakantiewoning in Winterberg ( Sauerland ). Bestaande uit ruime woonkamer, 2 slaapkamers, badkamer met bad en douche, groot balkon ( ingang via woon -en slaapkamer ), nieuwe keuken met combi-oven, ruime entreehal, en een bijbehorende garage maakt het aanbod compleet. Nov/dec. 2011 is de woning geheel gerenoveerd zoals nieuwe vloeren, geverfd, nieuwe keuken met vaatwasser en combi-oven, nieuwe ramen met dubbelbeglazing, rondom geheel voorzien van rolluiken, moderne inrichting. Omgeving, ligging direct aan de piste, skigebied Skiliftkarussel, s'zomers moutainbike-park en zomerrodelbaan voor de deur.

    Voor meer informatie graag contact opnemen via email.

  • jeroen van der Wal

    Hallo Saskia,

    Wij zoeken voor een langere periode (1 a 2 jaar) een woning in Winterberg, is er een mogelijkheid om het van u te huren.

    Hoop spoedig van u te horen.

    mvg.

    Jeroen van der Wal

  • Saskia

    Beste Jeroen,

    Mijn excuses voor de late reactie ( door ziekte ben ik niet eerder in de gelegenheid geweest om te antwoorden ).

    Maar mocht er nog interesse zijn om de woning te huren, dit behoord inderdaad ook tot de mogelijkheden.

    Graag contact opnemen met tel.nr. 06-29591194 of mailen naar contact@appartementvictoria.nl

    Groetjes, Saskia

  • Dick Croezen

    Wat is het adres van het appartement en wat is de vraagprijs?

    Groet Dick

  • Saskia

    Dick Croezen Schreef:

    ——————————————————-

    > Wat is het adres van het appartement en wat is de

    > vraagprijs?

    >

    > Groet Dick

    Hallo Dick,

    Appartement is verkocht. Mede-bewoners van dit appartementencomplex, gelegen aan WeltringPark Huis 5 verkopen ook hun appartement.

    Exact hetzelfde appartement. Bij interesse stuur een mail naar contact@appartementvictoria.nl en dan stuur ik je hun emailadres.

    Groetjes, Saskia

  • H.G. de Jong

    Hoi graag ontvang ik meer info betreffende het appartement, foto's, omschrijving en een link op de desbetreffende website!

    met vriendelijke groet,

    Hilbrand